Značka Bohemians se pyšní více než 110 let dlouhou tradicí a jde o jednu z nejstarších fungujících sportovních organizací v České republice. „Hlavně jsme ale standardní obchodní firma jako každá jiná. Se všemi povinnostmi a potřebami, které obchodní firmy mají,“ vysvětluje ředitel klubu a člen představenstva Darek Jakubowicz.
Informační systém K2 využívá klub především v oblasti prodeje – od naskladnění zboží přes inventury a skladové hospodářství obecně až po objednávky a samotný prodej na prodejně či e-shopu. V systému jsou dnes evidovány všechny obchodní činnosti, jako jsou zakázky a smlouvy, a je v něm vedena i personální a mzdová agenda.
Systém je využíván také pro standardní účetní operace, jako jsou například výdej a příjem faktur, párování na pokladnu a banku či pro tvorbu ročních účetních závěrek. „Informační systém K2 nám značně pomohl především při přechodu z účtování dle kalendářního roku na účtování podle roků hospodářských. Jednodušší je ale dneska celková práce při závěrkách,“ říká účetní klubu.
A v Informačním systému K2 je v neposlední řadě provozován klubový e-shop. „Ten má K2 postavený na vlastní platformě, takže nepotřebujeme dalšího poskytovatele a veškerý obsah stránek a e-shopu můžeme plnit z jednoho systému - přímo z Kádvojky,“ říká vedoucí fanshopu Petr Koukal.
Pomocí informací uložených v Informačním systému K2 je vedení klubu schopno lépe analyzovat jednotlivé činnosti a hodnotit obchodní výsledky. V systému totiž vznikají souhrnné reporty, díky kterým je práce s informacemi pro klub daleko jednodušší a přehlednější.
Řada obchodních partnerů klubu, jako je například hlavní sponzor Barvy a laky Hostivař, používá také Informační systém K2. Vzájemná komunikace a reportování či analyzování výsledků je tak daleko kompatibilnější.
„Největší přínos systému K2 je, že pracuje on-line. Kdykoliv tak můžeme vidět reálné stavy skladů a zjistit, na jak dlouho máme zásoby. A on-line jede i komunikace s e-shopem, díky čemuž můžeme na našem internetovém obchodu zákazníkům nabídnout opravdu přesné stavy našich skladů,“ říká Petr Koukal.
Velkým přínosem je pak i přímý tisk dopravních etiket. Ty je v Bohemce možné posílat přímo z Informačního systému K2do softwarů dopravních společností. „Systém nám tak ulehčuje práci a odbourává administrativu,“ říká Koukal.
A doplňuje: „V neposlední řadě se nás týká i EET, takže je třeba připočíst i tisk účtenek a komunikaci se servery státní zprávy. K2 je prostě jeden systém na všechno.“
„Informační systém K2 využíváme již několik let a práci bez něj si dnes už ani neumím představit. Máme pod kontrolou naše veškeré obchodní aktivity, ulehčuje nám každodenní práci a šetří spoustu času. Pro mě osobně je ale Kádvojka především controlling toho, co se ve firmě děje.
Se systémem K2 se pracuje na obchodním i účetním oddělení, vede se v něm skladové hospodářství i kompletní prodejní agenda či standardní styky s obchodními partnery v oblasti reklamní spolupráce. Využíváme jej také v oblasti personalistiky a mezd, ve fanshopu a v neposlední řadě v něm provozujeme náš e-shop.
Největší výhodou Informačního systému K2 je celková časová úspora, kterou software přináší. Flexibilita, tvarovatelnost celého programu. A obecně přehlednost a rychlost všech operací.“
Soubory cookie používáme ke shromažďování a analýze informací o výkonu a používání webu, zajištění fungování funkcí ze sociálních médií a ke zlepšení a přizpůsobení obsahu a reklam.
Soubory cookie používáme ke shromažďování a analýze informací o výkonu a používání webu, zajištění fungování funkcí ze sociálních médií a ke zlepšení a přizpůsobení obsahu a reklam.
Tento obsah může shromažďovat údaje o vašich aktivitách. Pokud si přejete zobrazit obsah je potřeba vyjádřit souhlas.