Prediktivní a operativní údržba a servis
V K2 najdete také modul pro řízení údržby a servisní činnosti. Tento modul je propojen s prodejem, nákupem i výrobou a z evidenčního hlediska je provázán s moduly Majetku, evidence Vozidel a výrobních Zdrojů. Každé zařízení je v K2 evidováno a je možné pro něj sbírat požadavky z terénu nebo provozu na jejich údržbu a servis. K2 rovněž nabízí možnost plánovat servisní zásahy předem.
Propojení s výrobními moduly ovlivňuje odstávky i kapacitní plánování výrobních zdrojů. Plán údržby a servisních akcí je obvykle zobrazen v jednoduché tabulce plánovaných servisních úkonů nebo v kalendáři. Ať už z kalendáře či tabulky, na mobilu nebo laptopu, v práci nebo doma, může servisní technik nebo pracovník údržby provést realizaci daného úkonu, vykázat svou činnost a zaznamenat online spotřebu materiálu, stejně jako ve výrobě.
Díky plánování servisních úkonů a jednoduché realizaci nabízí K2 vysoce komplexní nástroj pro řízení údržby a servisu.